091129

Hejsan, sen jag skrev sist så har d inte hänt så jätte mkt:) har tyvärr dock vara sjuk ganska mkt den jävla hostan verkar aldrig vilja försvinna :( tog även sprutan mot svininfluensan fick bara frossa å ont så d var lugnt:) var med mamma,amanda o julia o tog kort på the studio jag tkr kortena på oss blev bra:D sen den 14/11 firade jag o älsklingen 6månader:) blev inte som jag tänkt från början men d blev väl bra. har även köpt en hög kjol som jag o sara hittade på Vila det va rea så d va ju skit bra :D jag köpte med blå bakrund o sara med grön hihi:D jag e dålig på att uppdatera bloggen jag vet, men vet inte vad jag ska skriva om:( kan ni tipsa om vad ni vill att jag ska skriva om o så:)? julklapp inhandlad till amanda tänker inte skriva här vad d är för hon läser min blogg men kan säga att hon kommer bli chockad inte vad hon förväntat sig haha:D på lördag 5/12 fyller min älskling år så lite osäker på vad jag ska köpa dock för han har allt vafan:( har ni nå tips?:D kanske blir som i den här låten haha skoja:D nu kommer bilder puss o kram<3

Jag :D




 Jag :)



Amanda min fin fina syster<3


Julia min kusin<3

Älskar dig bästa killen ditt namn inristad i mitt hjärta<3


Kjolen:) bilden e snodd från saras blogg, så d är sara på bilden:)<3

Låten:



Kommentarer
Postat av: Amanda

Love your picture!<3 haha, kom igen;) du kan väl säga vad du köpt=) den där låten har jag minnen från isa, hehehe<3

2009-11-29 @ 22:37:49
URL: http://amandalindgreen.webblogg.se/
Postat av: frida

du äcklig amanda:P säg ist vad jag kan köpa till han i födelsedagspresent:P <3

2009-11-29 @ 22:56:27
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefina bilder och det är på tiden att du uppdaterar! ;) Än en gång tack för att du sms:ade mig när de hade rean annars hade jag troligtvis aldrig skaffat den för 300kr var för dyrt.

Skriv om din dag om du vill, eller kläder och mode, det e alltid intressant och lockande, skriv om det du känner för helt enkelt. Vad gäller presenten till din kille så behöver det inte nödvändigtvis vara en pryl, det e de personliga sakerna som har störst betydelse och värmer hjärtat

2009-11-30 @ 17:01:46
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0