5månader!

Idag så har jag o min älskling varit tsm i 5månader!:D åhh känns så underbart. Med dig så är allt så lätt.
Jag älskar dig mer o mer för varje dag som går och blir mer o mer kär i dig.:) du är den som får mig att skratta och du är den som får mig att kämpa när jag ligger ner. du betyder så mycket för mig. Längtar tills vi har våran 6månader, har redan skrivit dikt/brev till dig:D jag älskar allt med dej.
*Hur du ser på mig
*Ler mot mig
*Får mig att skratta
*Se dig sova
*Vakna breve dig och tänka jag har världens bästa kille
*Älskar dina läppar mot mina.

14maj 2009 dagen det blev du och jag <3


Edgar<3






Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis!=D<3<3

2009-10-14 @ 17:21:45
Postat av: ylva-lie

grattis!

2009-10-18 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0