färgning av utväxten på håret

hejhej,sitter här just nu med blekning i håret som ska fixa min utväxt:P ska bli blond där åxå:) från början skulle jag göra håret ljusare när jag var i turkiet så skulle färga håret bara men idioterna i turkiet satt i blekning så nu får jag bleka min utväxt varje månad ist men det gör inget:) men det svider o kliar som fan så det är ju lite drygt :(. Var hos pappa tidigare idag o kom hem typ nyss amanda o emma kom åxå dit vi kollade på en as bra film som heter Gridiron Gang rekommenderar den starkt:) så vi tog det lugnt käkade mat,drack cola så klart å moffade :) så mamma hjälpte mig nu o sätta i färgen så om ca 30-40min ska jag skölja ur färgen o så sen får vi se va jag hittar på:) Väntar på att min älskling ska ringa så får vi se om jag ska till han lr inte imorgon OM han ringer det vet man aldrig det är som på lotto man kan aldrig riktigt veta med karlar dom är som dom är men ändå älskar man han;) haha jaja ska kolla på converse skor nu fick ett par av mamma idag tackar:D! men dom va lite stora behöver nog 37,5 blev chockad jag har skit stora fötter enligt mig så jag brukar ha 38-39 men 38 va för stora :O ska väl kolla på new moon o twilight nu blev min kompis sara chockad:) men mamma tjatar att dom är sååå bra så ska kolla o bedömma som våran lärare brukar säga vi ska kolla på allt kritiskt haha :D men ha det bra så länge lägger väl ut bilder på skorna o håret imorgon eller senare så kom tillbaka ;) puss<3


Min färg jag alltid färgar med:)


Kommentarer
Postat av: Sara

BLI INTE EN AV DEM!

2010-04-08 @ 17:19:52
URL: http://saramariesmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vilken fin blogg du har.

Vill du ha betalt när du får mailreklam så gå in på den här sidan:



http://www.emailadvert.se/ref.php?user=51791

2010-04-08 @ 21:18:31
Postat av: Sara

Sv: Ja, det jag menade var att du inte ska bli likadan som alla galna och besatta Twilightfantaster därute, filmerna är bra men det räcker att ha sett dem EN gång inte tusen..

2010-04-08 @ 21:57:10
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0