Hos sara

Just nu sitter jag hos Sara vi har gjort projektarbete hur vi ska redovisa den  o lite sådant:) Kl tre vilket är snart ska pappa hämta mig o vi ska åka till stan sen ska jag svulla mc donalds:) i like it. Sen ska jag vidare till pappa o ta det lugnt o sola solarium som han har hemma så jag äntligen får tillbaka lite färg som jag fick i Thailand  jippi:D så får vi se sedan va som händer hos pappa o va jag ska göra ikv blir väl Ring så golar vi (Efterlyst) kl 9:) sen ska jag försöka få tag i min pojkvän o kolla hur det blir imorgon :D nu vet ni min dag medans sara sitter här o skrattar åt mig hon är bara avensjuk för att jag ska ha roligt en riktig bitterfitta:D puss puss<3


Me and my horny girl:)


Kommentarer
Postat av: olaavsorvik

Fin blogg, WWW.OLAAVSORVIK.BLOGG.NO hyggelig med en komentar tilbake! da blir jeg kjempeglad

2010-04-07 @ 15:14:42
URL: http://olaavsorvik.blogg.no
Postat av: Sara

sv: Familjefesten kommer hålla på ett bra tag fram till kvällen jag får höra av mig sen när vi är på stan

2010-04-09 @ 14:36:03
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0