Arg

Jag är så arg just nu allt går åt helvete, inget fungerar i mitt liv ska inte ut på praktik utan ska göra det i höst istället, glidit isär med ganska många för dom o även jag skaffat kille o "nytt liv" allt e åt helvete. Plus att jag känner mig som en dålig människa jag uppfyller inga krav folk har, mamma blir ledsen för jag inte sköter skolan o massa sånt. Dagligen sårar eller gör jag folk arga på mig. Vad jag än gör så blir d bara massa skit. åhhhhhhhhhhhh orkar inte!!! Positiva med idag va ju att jag fick saker i skolan gjord men ändå allt e sååå kasst. ikväll blir d kolla på efterlyst o käka mat. Min kille ska laga maten har jag bestämt för jag orkar inte idag, ska lägga mig i ett varmt bad o bara blunda o tänka positivt om det nu går. Fan man lever bara en gång. Orkar inte må så här å va så här arg. Nå förslag någon va jag kan göra? tacksam för svar. puss så länge från en arg frida.

 
Känner mig så här just nu.!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman allt ordnar sig puss o kram

2010-03-29 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0