2011.04.10

Hejsan idag har jag sovit som vanligt;) sen jobbade jag fyra till halv tio det var jätte roligt och mysigt tog även en promenad i det fina vädret med jobbet :) sen när jag kom hem så såg jag utröstningen av bigbrother patrik åkte :D
sen kollade jag på filmen borat tillsammans med min sambo,amanda o sonny den e helt sjuk o rolig :P haha.
Så nu väntar jag på att min sambo ska bli klar i duschen sen ska vi alla kolla på efterlyst reprisen sen blir det väl duschen för mig sen sängen och sova :) imorgon ska jag till min sandra och umgås och ha det mysigt <3 sen får vi se vad jag hittar på senare på dagen. Det var allt för mig denna dag och jag har börjat blogga igen så nu hoppas jag att min vän sara är glad igen ;) PUSS <3
Borat i sin mankini haha :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Borat är asgrym haha du ska höra Max imitationer av honom - han låter exakt som honom!

2011-04-11 @ 11:42:59
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0