2011.04.12

Hejsan idag har vi tagit det lugnt var förbi oss och tvättade lite o sådant , sen åkte vi hem till mamma igen som vi varit hos i 11 dar nu :) så skönt med en 3:a för bara mig o han helt ensamma :) fick erbjudande btw om en lägenhet på viksäng en 3:a men hyran var dyr ca 5200 kr och det e för mkt när jag inte har fast jobb, inte bara min sambo som ska betala. Så den ska vi tacka nej till ska bara imorgon kl 10 ringa o säga att vi inte ska komma på visningen av lägenheten o avvakta till en billiga 2:a eller en stor etta kommer upp här i stan eller på andra sidan stan där vid gideonsberg,malmaberg o det. väldigt fina områden det där ;) haha. nu ska jag väl krypa ner i sängen med min sambo och sova alternativt kolla på en film eller nån serie. Kl e ju trots allt halv två på natten :) imorgon bär det av med mamma,min sambo och anna till citygross och nya ikea som ska vara en av dom största i sverige som e nybyggt här hos oss i västeråååås ;) PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Lovisa, svar :)

Inom Attendo. Vi ska flytta till en trea (fortfarande på vallby centrum).

2011-04-13 @ 18:32:25
URL: http://topseecret.blogg.se/
Postat av: Lovisa

87kvm. hyran ligger på 5380 (då ingår vatten+värme)

2011-04-14 @ 07:36:52
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0