Citygross

hej idag är det sol här hos mig o det är även 22 grader varmt det gillas ! :) så idag hade jag på mig mina nya skor ett par pumps tror jag det heter :P med kilklack, ett par jeansleggins med slitningar och en grå topp med en kort jeans jacka en så kallad dagens outfit ;D så idag åt jag med min sambo på en grekisk resturang jätte mysigt :) sen bar det av till frisören så han fick klippa sig sen nu så sitter vi hemma i våran lägenhet sen bär det av till citygross med anna o min sambo. Ikväll ska vi sova hos mamma för vi ska passa min älskling tintin o katterna :) . Lägger kanske upp bilder på kläderna och sådant senare. vem vet kanske thailand bilderna åxå kommer upp ;) PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0