Gratis fylla.

Idag har jag sovit rätt så länge med min underbara älskling och sen jobbat fyra till halv tio. Var ju i tisdags hos tandläkaren och laga två hål och jag är livrädd för tandläkare och läkare så var jätte nervös och rädd fast min kille följde med mej , så spände mig jätte mycket och skaka så när bedövningen släppte efter 6 TIMMAR ! så hade jag jätte ont i huvudet och hade det även igår men idag var det värre när jag gick ut och var påväg o skulle äta med min kille då gjorde det as ont i huvudet o ögonen och sen fick jag migrän o va helt snurrig skit jobbigt :( så det släppte sen när jag kom hem o varit ute på promenad med min kille o min hund tintin men man kan säga att det var gratis fylla kände mig onykter i huvudet :S . Nu ska vi kolla på en film sen sova. Imorgon blir det o träffa min kollega sofie sen åka till emelie :D Igår när jag var ute med tintin träffa jag på pappa som inte kom hem för han missat sista tåget o bussen så ringde runt men inte kunde skjutsa eller hade bil :/ så räddaren i nöden var min ängel emelie ! som körde ut han till dingtuna är evigt tacksam :D <3 mot filmen ! PUSS <3


Bra beskrivning av mig idag :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske ett tecken på att du borde avstå från cola ett tag? Hitta en ersättare som loka eller något :-)

2011-04-10 @ 14:39:18
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0