Long ago <3

Längesedan jag skrev, blir så ibland att jag skriver bara då och då men tycker inte jag har så mycket o skriva :/.
Jobbar kvar på jobbet som timanställd, hoppas jag får jobba nu hela sommaren :D Thailand var underbart vi har redan börjat kolla på en ny resa dit. Vi förlovade även oss jag o min älskling den 14:e Mars.<3 Så lycklig just nu.
Idag träffade jag min älskade pia och vi tog det bara lugnt och hade det mysigt. Tyvärr så har min älskade Ajke gått  bort ;'( min bebis! så kändes tomt utan henne idag :( Idag ska jag bara ta det lugnt och vara med mina djur o älsklingen :)
Ajke <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon är på en bättre plats nu

2011-04-07 @ 13:23:10
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0