2011-01-07/08

Hej hopp! Inhandlingen från mellandagsrean blev även ett bar mörkgröna skit snygga byxor typ linne byxor :) sen ett par skor i märket wildflower, trodde dock att det var wildflower by kenza men det var de inte så blev lite lurad. Men får se om jag ska behålla dom behöver ju pengar till thailand och dom var inte ens på rea och kosta 450 kr, tkr om jag ska vara ärlig att det är mycket pengar för ett par skor som är bara sommarskor okej om det e stövlar dom kostar mera och så. Har för övrigt jobbat igår och idag bra att jag får turer, idag jobbade jag med pia :) skit kul o träffa henne var ett tag sen så blir en fika snart hoppas jag. Får se vad som händer ikväll troligtvis bara ta det lugnt o sen lägga sig. Imorgon är sista dan för återköp av skorna så får fundera lite :) Imorgon blir de nog att åka till stan sen får vi se vad som händer på kvällen. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0