2011-01-10/11

Hejhej idag har jag som tur var inte migrän, kom precis hem från mc donald´s går ingen bra för mig med bantningen :(. Men from onsdag är det andra grejer som gäller, ska när jag får lön i slutet av månaden köpa träningskort. Idag har jag varit med edgar ,min syster,mamma och min farbror och käka på jensens skit gott var det och trevligt. Nu ikväll/natt blir det bada och tvätta håret vilket tar ca en timme för jag har självlockigt och färgat hår så det blir lätt tovigt, efter det ska jag krypa ner i sängen med min älskling och sova. Imorgon ska jag hem till min älskade emelie :D och vi har även betalt hela resan till thailand nu så bara och vänta och längta ;D. NU ska jag hoppa ner i badet, mot tovorna!
Här får ni en bild av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0