2011-01-12/13

Hej allihopa! idag har vi bara tagit det lugnt varit på stan och sådant, var även förbi mamma som hade panik för hennes bil var sönder så vi fick hjälpa henne med bogsering och sådant tur att min killes kusin kunde komma. Där efter åkte jag,edgar,hans kusin o hans kusins tjej till maxi och handlade blev självklart inhandling på ingredienser till rysk maträtt så var bara att testa på det och det blev super gott :) nu sitter jag med min loka och ska snart krypa ner i badet med älsklingen sen kolla på filmen harry potter och halv blodsprinsen bra och se den innan man kollar på nyaste harry pottern :P hoppas ni haft en lika bra dag som mig:) en sak till så pinsamt, jag o kusinens tjej stog o pratade ang mat och vad man ska äta o så för o gå ner i vikt då kommer det en tjej fram till oss och sa " Ursäkta men jag hörde va ni pratade om jag skulle vilja tipsa om ett ställe på stan o blablabla".. gulligt var det men ändå pinsamt för mig så vi får se om jag går förbi det ställe eller helt enkelt bara byter ut 2 måltider mot naturdiet shake :) we will see. Imorgon jobbar jag 12.15-21.30 så skriver säkert när jag kommer hem :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0