migrän!

Hej som ni ser så har jag inte somnat än! så irriterande men har sån migrän så hela huvudet gör ont och då kan jag inte sova heller. Olyckligt nog så hade inte vi nå värktabletter hemma så vi fick vänta tills edgar´s kompis kom hem så fick vi gå förbi honom och hämta alvedon som jag tagit. Så jädrans jobbigt med migrän! Har det jätte ofta nu tycker jag och känner mig hela tiden seg och trött :/ Så när jag ska till läkaren mån den 17:e i ett annat ärende så ska jag även prata med min läkare om detta, för visst jag har haft migrän sen jag var liten men det har inte varit lika ofta som nu. Och när jag har migrän och mår dåligt så är det lika med noll träning :( NEJ! jag ska ju vara i toppform till thailand ju! jaja vi får se hur detta slutar. Kollade iallafall på en film idag som hette Hanna med H den var bra :) Ska försöka sova nu, Godnatt . Nedan följer en bild hur jag känner mig just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0